Η δημιουργία eshop, ειδικά αυτή την περίοδο, είναι αναμφισβήτητα ένα θέμα που απασχολεί ένα πολύ μεγάλο μέρος επιχειρηματιών σε όλη την Ελλάδα.
Για την ακρίβεια, θα έπρεπε να απασχολεί όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες και όλες τις επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με μια μελέτη της Adobe μάλιστα, η πανδημία του COVID-19 επιτάχυνε την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά 4 έως 6 χρόνια. Τεράστιο άλμα αν αναλογιστούμε το ρυθμό με τον οποίο αναπτύσσεται η τεχνολογία χρόνο με το χρόνο.
Πολλοί πελάτες έκαναν για πρώτη φορά έστω και μία αγορά online, είτε από ανάγκη είτε από περιέργεια, και πήραν έτσι μια πρώτη ιδέα του τι εστί ηλεκτρονικό εμπόριο.
Όλο αυτό, δημιούργησε μια έκρηξη στα ηλεκτρονικά καταστήματα και παράλληλα άνοιξε το έδαφος σε πολλές νέες εταιρείες που ασχολούνται με την κατασκευή ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Εμείς στην Macroweb, μιλάμε καθημερινά με πολλούς επιχειρηματίες οι οποίοι σκέφτονται να μπουν στο χώρο και η αλήθεια είναι πως οι απορίες και οι ανησυχίες τους, είναι πάνω κάτω οι ίδιες:

  • Πόσο κοστίζει η δημιουργία ενός eshop;
  • Θα πουλάει το eshop μου;
  • Υπάρχουν έτοιμα πακέτα eshop;
  • Θα χρειαστεί να προσλάβω έξτρα άτομο;
  • Ποιά εταιρεία να διαλέξω;

Στην πραγματικότητα, αν είστε νέος στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, θα διαπιστώσετε σε πολύ σύντομο χρόνο πως αυτό που πραγματικά χρειάζεστε είναι ένας σύμβουλος ανάπτυξης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Όχι απλώς μια εταιρεία που θα το κατασκευάσει για εσάς.

Σημασία στη δημιουργία eshop έχει το μετά και η υποστήριξη που θα λάβετε, όχι το πριν.

Στόχος όλων εμάς στην Macroweb είναι, να κάνουμε το τοπίο πιο ξεκάθαρο στο μυαλό σας και να σας υποσχεθούμε πώς, θα δουλέψουμε για την επιχείρησή σας και δεν θα σταματήσουμε λεπτό να σας παρέχουμε την πολύτιμη βοήθεια των τεχνικών μας σε οτιδήποτε χρειαστείτε, ανά πάσα στιγμή της ημέρας.

Υπάρχουν όμως δύο προβλήματα:

Το πρώτο «πρόβλημα» και η δυσκολία στις παραπάνω ερωτήσεις, είναι πως οι περισσότεροι επιχειρηματίες υποτιμούν τόσο την βαρύτητα όσο και τη σημαντικότητα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.
Το δεύτερο πρόβλημα είναι πως υπάρχει ελλιπής ενημέρωση.
Θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας πως το άνοιγμα ενός e – shop, ισοδυναμεί με το άνοιγμα ενός κανονικού καταστήματος.
Όσο κι αν ακούγεται κλισέ, θα πρέπει να το δείτε σαν μια επένδυση και όχι σαν έξοδο. Κι αυτό γιατί ένα eshop περιλαμβάνει:

  • Μελέτη του κλάδου και του ανταγωνισμού
  • Ορισμό στόχου-κοινού
  • Σχεδίαση και προσαρμογή του εικαστικού πάνω στο στόχο-κοινό
  • Συμβουλευτική καθοδήγηση στη λειτουργία και την προώθηση
  • Έμφαση στην ταχύτητα και τις προδιαγραφές φιλοξενίας
  • Σύνδεση με τράπεζες και μεταφορικές εταιρείες
  • Μελέτη δομής και εμπειρίας χρήσης για τους πελάτες
  • Σχεδιασμός ελκυστικών banners
  • Βελτιστοποίηση καλαθιού και ολοκλήρωσης αγοράς
  • Σύνδεση με το εμπορικό σας σύστημα για διαχείριση του stock
  • Βελτιστοποίηση SEO.

Και όλα αυτά είναι μόνο η αρχή.

Αν πάλι θέλουμε να μιλήσουμε και για κάτι άλλο εξίσου σημαντικό, είναι η εμπειρία της κάθε εταιρείας να κάνει περισσότερους επισκέπτες του διαδικτύου, να γίνουν πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματός σας και επομένως της επιχείρησής σας.
Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με την δύσκολη κατάσταση που επικρατεί στην αγορά, τόσο για τα μικρά φυσικά καταστήματα, όσο και για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις, καθιστούν άμεση την ανάγκη δημιουργίας e – shop για όλους!

Η Macroweb θα είναι δίπλα σας, για να σας παρέχει πάντα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στον χώρο της δημιουργίας και της ανάπτυξης ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων.