Είναι γνωστό σε όλους εμάς ότι παράγουμε εξαιρετικής ποιότητας ελληνικά προϊόντα. Από το ελαιόλαδο μέχρι το μέλι και από το κρασί μέχρι τα γαλακτοκομικά. Τα ελληνικά προϊόντα ξεχωρίζουν για την εξαιρετική τους ποιότητα και την μοναδική τους γεύση. Όταν όμως έρχεται η ώρα, να βάλουμε την εξαιρετική πρώτη ύλη σε συσκευασία και να προσφέρουμε το τελικό συσκευασμένο προϊόν στην αγορά, τα πράγματα δυσκολεύουν (και αυτό ισχύει για όλα τα προϊόντα, πχ τρόφιμα, καλλυντικά, χυμοί, ποτά κτλ).
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει κάποιος, που θέλει να συσκευάσει το προϊόν του είναι να στοχεύσει στο να έχει ελκυστική εμφάνιση. Τα προϊόντα πρέπει να συσκευάζονται και να τυποποιούνται κατάλληλα. Ανάλογα με το είδος του προϊόντος πρέπει να επιλεγεί ο σωστός τύπος συσκευασίας (σακουλάκι, βάζο, μπουκάλι κλπ) και να επενδυθεί με όμορφο τρόπο, έτσι ώστε να είναι ελκυστικό στο μάτι του καταναλωτή.
Επίσης, η ετικέτα είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία της συσκευασίας, καθώς μπορεί να επιφέρει πολλά πλεονεκτήματα. Η ετικέτα, λοιπόν, για να προσφέρει πλεονεκτήματα στο εκάστοτε προϊόν θα πρέπει να είναι σωστή και αποτελεσματική. Με τον όρο σωστή ετικέτα εννοούμε την κατάλληλη επιλογή χαρτιού, ποιότητας και μεγέθους πάνω στη συσκευασία που έχουμε επιλέξει. Έτσι το χαρτί που θα εκτυπωθεί η ετικέτα, πρέπει να είναι άριστης ποιότητας, αδιάβροχο, ανθεκτικό στα σκισίματα και τις μικροφθορές. Επιπλέον καλό είναι να μπορεί κανείς να επιλέξει την υφή του χαρτιού της ετικέτας ανάλογα με το στυλ που θέλει να δώσει στη συσκευασία του, δηλαδή να έχει τη δυνατότητα επιλογής γυαλιστερού, ματ, διάφανου χαρτιού κ.λπ.
Αποτελεσματική θεωρείται η ετικέτα, η οποία συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων του προϊόντος. Η ετικέτα που έχει πάνω της τις απαιτούμενες πληροφορίες σχετικά με την ποιότητα του προϊόντος, την προέλευσή του και τον τρόπο παρασκευής του. Όλα αυτά πρέπει να τοποθετούνται όμορφα πάνω στην ετικέτα, ώστε να μην κουράζουν τον καταναλωτή και να αποτελούν ταυτόχρονα διαφήμιση για το προϊόν.
Σχεδιαστικά οι ετικέτες πρέπει να συνάδουν με το περιεχόμενο της συσκευασίας. Αυτό σημαίνει ότι είναι καλό να επιλέγει κανείς εικόνες και σχέδια που να έχουν άμεση σχέση με το προϊόν. Για να είναι λοιπόν σωστή και αποτελεσματική η ετικέτα πρέπει να υλοποιηθεί από έναν επαγγελματία στο χώρο των εκτυπώσεων. Ο επαγγελματίας θα σας καθοδηγήσει στο να φτιάξετε τη δική σας ετικέτα χρησιμοποιώντας στοιχεία που θα συνάδουν με την μοναδικότητα του προϊόντος και ταυτόχρονα θα αποτελέσουν εφαλτήριο της διεύρυνσης των πωλήσεών σας.
Επιλέγοντας μια καλοδουλεμένη ετικέτα με επαγγελματική υφή επενδύετε ουσιαστικά στη διαφήμιση του προϊόντος σας. Άλλωστε αν το αναρωτηθείτε κι εσείς, θα δείτε ότι πολλές φορές προτιμάτε να αγοράσετε προϊόντα που σας έχουν κάνει εντύπωση και έχουν αιχμαλωτίσει το μάτι σας από την πρώτη στιγμή.
Γιατί όχι και το δικό σας προϊόν να μην έχει αυτή τη δυνατότητα;